Ljudi se dijele po političkim svjetonazorima, po klubu za koji navijaju, a jedna od podjela je koristiš li Viber ili WhatsApp. Dvije najpopularnije instant messsaging platforme bilježe ogroman rast prometa uslijed ostani doma mjera izolacije stanovništva. Sa svojim je podacima izašao Rakuten Viber koji kaže kako se broj poziva učetverostručio u vrijeme pandemije COVID-19. Povećana ja aktivnost na svim uslugama Vibera. Nisu samo pozivi doživjeli rast, već je i broj grupnih poruka porastao za 134%.
Kako bi odgovorili na potrebe ljudi za komunikacijom u izvanrednim situacijama iz Vibera su proširili funkcionalnost grupnog glasovnog poziva koji sada umjesto pet može imati do 20 sudionika.
Viber je i platforma kojom se šire inicijative, pa je na 22 jezika poslana poruka s higijenskim mjerama prema uputam WHO-a prema više milijuna ljudi.
Sve to kumovalo je rastu dnevno aktivnih korisnika u ožujku za čak 18%, a velik je i broj novoregistriranih. Tu je zabilježen rast od 25%. I vrijeme razgovora se produljilo za 35%, a dodatno opterećenje na mrežni promet je i rast slanja videa kroz platformu koje se povećalo za velikih 75%.
Krajem ožujka iz WhatsAppa su primijetili 40% povećanje korištenja, a samo u Španjolskoj povećan je promet za 76%.