Xiaomi predstavio pozitivne rezultate drugog kvartala unatoč manjem broju prodanih uređaja
Xiaomi je predstavio rezultate poslovanja u drugom kvartalu ove godine koji su unatoč globalnom usporavanju prodaje i njihovim slabijim ukupnim brojkama bolji. Ukupni prihodi kineske kompanije su 7,7 milijardi dolara što je za 3,1% bolje u odnosu na isto razdoblje prošle godine i čak 7,7% bolje u odnosu na prvi kvartal.
Xiaomijeva zarada je 650 milijuna dolara što je povećanje od 129,8% u odnosu na 2019. godinu.
Izgleda da su ključnu ulogu u dobrim rezultatima odigrali europsko i kinesko tržište. Isporuke na Stari Kontinent su se povećale za nevjerojatnih 65%, pa je Xiaomi stigao do najjačeg vendora u Španjolskoj, drugog u Francuskoj i četvrtog u Njemačkoj.
Indijsko tržište je tradicionalno bilo najjače za Xiaomi, no zbog pandemije se od ožujka dramatično smanjila prodaja, što iz kompanije pripisuju smanjenoj mogućnosti lokalne proizvodnje.