Nakon što su poznati streaming servisi, Netflix, Disney i HBO uveli pretplatničke modele koji vam prikazuju reklame, čini se da tom trendu neće odoliti ni Amazon Prime. Dodatna zarada svakako je primamljiva, ali i činjenica da je konkurencija vjerojatno pritisnula Amazon i natjerala ih na ovakav potez.
Početkom 2024. godine Amazon će u serije i filmove uvesti reklame, ali kako navode, u manjoj mjeri nego što to radi konkurencija. Realizacija će krenuti prvo na tržištima SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i Kanade, a zatim će se proširiti na Francusku, Italiju i Španjolsku. Potom možemo očekivati širenje i na druga tržišta.
Osnovni paket u Hrvatskoj ostaje 5,99 eura mjesečno, ali od sljedeće godine s reklamama. Visina doplate za sadržaj bez reklama biti će nakadno objavljen. U SAD-u primjerice, doplata će iznositi 2,99 dolara. Pretplatnici će za ove promjene biti pravodobno obaviješteni.