Netflix
Netflix povećao dobit zahvaljujući osnovnom paketu koji uključuje reklame
Unatoč uvođenju zabrane dijeljenja lozinki i pretplatničkog paketa koji uključuje reklame, Netflix bilježi izvrsne prodajne rezultate.
Kompanija je uvela prilično nepopularne poteze, koji su razljutili veliki dio korisnika. Zabrana dijeljenja lozinki izvan obitelji, kao i povećanje cijena nisu dobro sjeli većini. Kada tome dodamo uvođenje reklama u neke pakete, činilo se da im se ne piše dobro.
Poslovni rezultati za prvi kvartal ove godine ipak pokazuju kako Netflix itekako profitira novom politikom cijena, ali i bogatijim sadržajem koji privlači korisnike.
U prva tri mjeseca ove godine kompanija je privukla 9,33 milijuna novih korisnika. Trenutno Netflix ima 270 milijuna aktivnih korisnika. Prihod u ovom razdoblju iznosi 9,37 milijardi dolara.
Jedan od razloga dobrih poslovnih rezultata svakako su paketi s reklamama, koji rastu za 65%. Za sljedeći kvartal očekivanja su nešto manja, ali i dalje u pozitivnim brojkama.