Prodaja tableta porasla za 13 %, Apple i dalje uvjerljivo na vrhu

Prema najnovijem izvješću tvrtke International Data Company (IDC), globalne isporuke tableta porasle su za 13% u razdoblju od travnja do lipnja (drugo tromjesečje). Dosegnule su 38,3 milijuna jedinica. Rast isporuka uglavnom je potaknut ciklusima zamjene uređaja, lansiranjem novih modela i državnim subvencijama u Kini.
Nekoliko je brendova također gomilalo zalihe uoči uvođenja carina. To je dodatno odigralo važnu ulogu u rastu isporuka.
Apple je u drugom tromjesečju predvodio globalno tržište tableta s 12,7 milijuna isporučenih uređaja i udjelom od 33%. Glavni pokretač prodaje bio je osnovni iPad model (2025). Ukupne isporuke porasle su za 2,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Samsung je zauzeo drugo mjesto sa 7,2 milijuna isporuka i udjelom od 18,7%. Serija Galaxy Tab pokazala se popularnom diljem Latinske Amerike, Bliskog istoka i Europe.
Lenovo je zaokružio prva tri mjesta s 3,1 milijun isporuka i udjelom od 8,2%, zahvaljujući snažnoj potražnji za svojom serijom Tab M. Državne subvencije u Kini također su potaknule potražnju za modelima Y700 i Xiaoxin Pad Pro.
Amazon je zabilježio najbrži rast isporuka, jer je prodaja njegove serije Fire porasla za više od 200%, izjednačivši se s Lenovom na 3,1 milijun isporuka i udjelu od 8%. Xiaomi je zauzeo peto mjesto s 2,8 milijuna isporuka i udjelom od 7,4%, zahvaljujući snažnoj potražnji za modelima Pad 7 i Redmi Pad SE.