Novo-staro ime vraća se 2018. godine
Nakon Nokie i BlackBerry-ja, i Palm se vraća na tržište
Stariji čitatelji zasigurno će se sjećati slavnih dana nekad velikih proizvođača mobitela – Nokia, Siemens, Bosch, Sagem, Telit, Palm, Ericsson… I sam autor članka posjeduje malu, ali vrijednu kolekciju Siemensa, jedan od razloga zanimacije za mobilnu tehnologiju i tehnologiju općenito 🙂
Većina navedenih proizvođača nije više aktivna na tržištu, neki zbog promjene smjera kompanije prema drugim tehnologijama, a neki zbog promjene smjera grafa profita prema bankrotu. No, nakon velikog povratka Nokie koja od sad funkcionira samostalno i sa normalnim operativnim sustavom, i Palm se vraća na tržištu pametnih telefona.
Naravno, potrebno je objasniti da se Palm brand vraća, dok kompanija koja drži taj brand, TCL, od prije posjeduje nekoliko starih-novih brandova koji su aktivni na tržištu. Naime, TCL je otkupio prava na korištenje brendova Alcatel i BlackBerry, te su sada dodali i Palm.
Zanimljivo je kako je ova informacija zapravo potvrđena od strane samog TCL-a, točnije njihovog marketing menadžera, Stefana Streita. Iako još nije točno specificirano o kojoj vrsti uređaja je riječ, pretpostavlja se da su u pitanju pametni telefoni bazirani na Android operativnom sustavu. Trižšte na koje TCL cilja sa Palm brandom su mahom stariji korisnici koji se sjećaju imena, i žele posjedovati uređaj sa starim imenom, ali sa najnovijim hardverom i softverom. Na taj način će Alcatel, Blackberry i Palm, iako na istom tržištu, biti segmentirani prema demografskoj podjeli publike. Prema istraživanjima TCL-a, Alcatel je brend koji je poznatiji i pristupačniji mladim generacijama, Blackberry cilja na poslovne korisnike i kompanije, dok bi Palm trebao pokriti ostatak tržišta.