Vero
Iako postoji već skoro godinu dana, društvena mreža Vero tek je ovih dana postala popularna i počela privlačiti pažnju korisnika. Provodite li mnogo vremena na Instagramu, sigurno ste već vidjeli objave ljudi koji su se preselili ili proširili na Vero.
Ono po čemu se Vero izdvaja od ostalih društvenih mreža je izostanak reklama i algoritama za praćenje korisnika. Vero se predstavlja kao “relationship-first” mreža koja vašu komunikaciju neće nepotrebno otežavati ubacivanjem neželjenih sadržaja ili skrivanjem onoga što želite vidjeti.
Vero je za sada besplatan, ali je u budućnosti planirano financiranje kroz pretplate. Prvih milijun korisnika će imati besplatni doživotni pristup.
Što se tiče same aplikacije, sučelje je vrlo atraktivnog dizajna i glatko animirano, a samo kretanje kroz aplikaciju logično je i intuitivno. Sadržaji se dijele u različite kategorije, a objave pjesama ili filmova koje želite podijeliti popraćene su dodatnim informacijama ili čak isječkom.
Privatnost objava lako je podesiti i odrediti tko smije vidjeti koji sadržaj, a moguće je stvari objaviti i privatno, samo za sebe.
Pitanje je samo hoće li Vero ozbiljnije zaživjeti ili je samo pomodna faza koja će potrajati tjedan dana. Ako su vam dosadili Facebook i Twitter, isprobajte Vero!