Samsung, Apple i Huawei vječito “ratuju” kroz viralne marketinške kampanje, od klasičnih reklama kojima se međusobno podbadaju na račun nedostataka njihovih uređaja do kreativnijih oblika viralnog marketinga poput parkiranja reklamnih kombija ispred dućana konkurentskih prodavaonica, što je Huawei napravio netom prije izlaska P20 i P20 Pro.
Ovih dana aktualan je Apple, čija je nova generacija iPhone pametnih telefona kao i svake godine uzela velik dio medijskog prostora i pokrenula lavinu diskusija. Obožavatelji Appleovih uređaja su poznati po kampiranju pred prodavaonicama prije službenog početka prodaje i ove godine je Huawei odlučio iskoristiti Appleove fanove za novu viralnu marketinšku kampanju.
Pred Appleovom prodavaonicom na Orchard Roadu okupio se veliki broj budućih vlasnika novih iPhonea, no osim njih na Orchard Road došao je i Huaweijev promo tim koji je Appleovim obožavateljima dijelio Huawei power bankove uz poruku “Here’s a power bank. You’ll need it. Courtesy of Huawei.”
Appleovi uređaji su infamozni zbog relativno loše autonomije i Huawei je odlučio upravo na tom nedostatku bazirati svoju viralnu kampanju. Iako se radi o očitom podbadanju, ovo je win-win situacija jer Huawei dobiva reklamu a korisnici novih iPhonea su dobili odličan power bank kapaciteta 10000 miliamper-sati. Nadamo se da ćemo u budućnosti vidjeti više ovakvih kampanja.