LG
10 godina LG-ja u Hrvatskoj
Ured LG Hrvatske pokrenut je 2006. godine te je tada imao samo dva zaposlenika, a danas se za hrvatsko tržište brine 12 profesionalaca zaduženih za prodajnu i tehničku podršku te marketing za svaku proizvodnu cjelinu. Od samog osnutka vodi ga Mario Medved, uspješni menadžer i direktor LG-a Hrvatska.
„LG je u Hrvatskoj prije jednog desetljeća više-manje bio sinonim za klima-uređaje, dok je danas jedan od najprepoznatljivijih, ali i najpopularnijih brandova televizora, monitora, mobilnih uređaja i kućanskih aparata. Ovo se ocrtava i na globalnoj razini, gdje je 2016. bila rekordna u segmentima kućne zabave i kućanskih aparata“, istaknuo je Mario Medved.
Na globalnoj razini je 2016. godina bila u znaku rekorda u operativnoj dobiti u segmentima kućne zabave i kućanskih aparata. LG Electronics je u 2016. ostvario operativnu dobit u iznosu od 1,16 milijardi dolara. Riječ je o povećanju od 12,2% u odnosu na 2015. što je u velikoj mjeri posljedica odličnih rezultata prodaje kućanskih aparata, klimatizacijskih rješenja i proizvoda za kućnu zabavu — LG-jevi prihodi u 2016. iznosili su 47,92 milijarde dolara, dok je neto dobit bio 109,31 milijun dolara. Među LG-evim poslovnim jedinicama posebno se ističe tvrtka Home Entertainment koja je ostvarila operativnu dobit od 1,07 milijardi dolara, najveću u povijesti tvrtke, dok su prihodi od 15,08 milijardi dolara u 2016. bili najveći među LG-evim tvrtkama. Tvrtka Home Appliance & Air Solutions također je ostvarila iznimne rezultate u prošloj godini — prihod od 14,92 milijarde dolara te operativnu dobit od 1,15 milijardi dolara. Riječ je o povećanju od 36% u odnosu na 2015. godinu što je najveće povećanje prihoda među LG-evim tvrtkama.
Za 2017. godinu iz LG-ja najavljuju novi flagship iz serije G (op. a. G6 kojeg ćemo vidjeti u Barceloni krajem veljače 2017.) te pametne telefone namijenjene masovnim tržištu koji se očekuju u 2. kvartalu 2017., kao i nagrađivanu seriju LG Signature OLED televizora W7.