Samsung predstavio Siguran servis za korisnike mobitela i televizora
Samsung je predstavio nove servisne usluge Daljinski servis i Od vrata do vrata prilagođene COVID-19 pandemiji. Ako imate Samsungov televizor i pametni telefon, a pretpostavljamo iako to u svojoj objavi Samsung nije specificirao i tablet, nakon kontaktiranja korisničke podrške kreće daljinska pomoć ili preuzimanje uređaja ako se radi o ozbilnijem kvaru. Uz Daljinski servis preko aplikacije Smart Tutor, uz suglasnost korisnika, agent korisničke podrške moći će daljinski pristupiti uređaju kako bi ga pregledao, a sve korake korisnici mogu pratiti na ekranu. Tako se mogu riješiti problemi kao što su podešavanja, ažuriranja sofvera i problemi s aplikacijama. U slučaju kvara na uređajima, uz uslugu Od vrata do vrata djelatnici servisa će doći na adresu i preuzeti uređaj. Korisnicima je omogućeno i samostalno predavanje na servis bez kontakta sa servisnim osobljem. Uređaj će nakon obrade biti vraćen na adresu stanovanja.
Kako bi sigurnost korisnika bila dodatno povećana, Samsung će prije i poslije servisiranja dezinficirati sve uređaje, uporabom izopropilnog alkohola ili naprednom UV-C tehnologijom.