Telemach predstavio nove tarife i najavio investicije veće od 130 milijuna kuna
Predsjednik uprave Viktor Pavlinić, glavni komercijalni direktor Mislav Galler i glavni direktor za tehniku Nenad Šlibar iz Telemacha Hrvatska, održali su konferenciju za medije na kojoj su govorili o završetku procesa rebrandinga koji je krenuo u 11. mjesecu prošle godine i odnosi se na kompletan vizualni identitet, kao i na novu ponudu usluga koje se nude korisnicima.
Ono što je korisnicima najzanimljivije su novi tarifni paketi koji dolaze bez ugovorne obaveze, uz neograničene minute i poruke u svim paketima.
Start paket dolazi s 3 GB podatkovnog prometa i uz cijenu od 79 kn mjesečno, Top paket za 129 kn/mj omogućuje 20 GB, a treći paket je unlimited i uz neograničene pozive i poruke nudi neograničen podatkovni promet.
Unlimited Pro je paket za poslovne korisnike koji dodatno dobivaju 1.000 minuta razgovora prema EU, 300 MB za surfanje u ostatku svijeta i 30 minuta za pozive prema ostatku svijeta. Cijena za poslovnu ponudu je 299 kuna.
Povezivanje više brojeva donosi uštede, pa ćete dva broja plaćati 74 umjesto 79 kuna, a tri broja 69 kuna u najnižem paketu. Privatni korisnici mogu povezati do 5, a poslovni do 10 korisnika.
Telemach ima ugovor s Tidal streaming servisom, koji u ponudi ima više od 70 milijuna pjesama. Cijena mjesečne pretplate je 39 kuna za premium i 78 kuna za HIFI ponudu. Tidal je uključen bez naknade u unlimited paket.
Za “bonaše” je Telemach predstavio tri paketa SIM2GO od 39 kuna, M za 59 kn i L za 89 kn.
Na konferenciji smo saznali da Telemach Hrvatska planira i velike investicije, povećanje kapaciteta, kao i povećanje pokrivenosti, pa će u sljedećih 5 godina investirati više od 130 milijuna eura a radit će i na 5G mreži.
Ove godine komplementarno se planira uvesti 5.000 kmoptičke mreže i čeka se zeleno svjetlo regulatora.
“Mi mislimo ovu godinu završiti na nekih 91 prodajnih jedinica, a krenuli smo u nju s nekih 69. Imamo veliki i ambiciozni plan. Specifično za promjenu vizualnog identiteta je da smo išli na umjereni pristup rebrandinga, više se fokusirali na ponudu i usluge te na jednostavnost. Navikavamo korisnike na novi fokus Telemacha, a to je kvaliteta“, rekao nam je Mislav Galler, glavni komercijalni direktor u Telemachu Hrvatska