Akvizicija
Samsung ulazi u područje povezanih automobila
Ovim potezom bi Samsung ušao u područje u kojem dva diva, Apple i Google, već duže vrijeme razvijaju svoje Apple CarPlay i Android Auto sustave koji se ugrađuju u mnoge nove automobile. U Samsungu smatraju da je ulazak odnosno prisutnost na brzo rastućem tržištu povezanih tehnologija, posebice automobilske elektronike, strateški prioritet, donosi portal VidiAuto.com.
Tvrtka Harman trenutno opskrbljuje 30 milijuna vozila u kojima se nalaze tehnologije za povezivost i audio sustave. Samsungu bi ovo trebao biti prirodni nastavak puta s obzirom da u novim automobilima multimedija i pametni operativni sustavi sve više uzimaju maha, a Samsung je i proizvođač automobila koji se prodaju na korejskom tržištu.
Tijekom ljeta Samsung je uložio 450 milijuna USD u kineskog proizvođača električnih automobila BYD dok Harman radi za Fiat Chrysler i General Motors.
Harman radi na povezivim tehnologijama, audio sustavu, telematici tijekom vožnje, sigurnosnim tehnologijama tijekom aktivnim tijekom vožnje za veću sigurnost. Tvrtka je u prošloj godini prijavila 7 milijardi USD prihoda od prodaje, od čega se 65% odnosi na automobile.
Harman je vodeći brand za audio sustave koji uključuju Harman Kardon, Mark Levinson, AKG, Lexicon, Infinity i Revel, a ima licencu i za Bowers & Wilkins te Bang & Olufsen brandove za automobilsku industriju.