Pametni satovi
Tržište pametnih satova raste 60%
ideri u segmentu pametnih satova su Apple i Samsung, ističu u Canalysu – Apple je isporučio 2,8 milijuna pametnih satova te drži dominantan udio na tržištu od 45,6%, a radi se o modelima prve i druge generacije Apple Watcha.
Drugo mjesto s udjelom 18,3% drži Samsung (prodali su 1,1 milijuna pametnih satova, uz dobar prijem modela Gear Fit2 od strane korisnika), slijedi FitBit sa 17,2% (1 milijun satova). Daleko manje udjele imaju Garmin (3,2%), Pebble (2,2%) dok svi ostali proizvođači pametnih satova imaju udio od 13,5%.
Apple bi trebao poboljšati prodaju na glavnim tržištima izvan SAD-a, kao što je kinesko jer Canalys procjenjuje kako je kinesko tržište pametnih satova poraslo za 42 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Analitičar Jason Low smatra kako su odgode OS-a Android Wear 2.0 i Samsungovog Gear S3 sata utjecale na niži rast prodaje pametnih satova od očekivanog.
Što se tiče drugih proizvođača satova kao što su Huawei, Lenovo i LG, njihov udio je pao jer nisu ponudu osvježili novim proizvodima. Očekuje se pametni sat Amazfit (Xiaomijevog partnera Huami) čija će cijena biti oko 120 američkih dolara.