Counterpoint Research
Kinesko tržište bilježi pad u Q4 prošle godine, ali neki proizvođači su ipak u plusu
Golemo kinesko tržište bilježi pad prodaje u zadnjem kvartalu prošle godine. Ipak, neki proizvođači poslovali su u plusu, unatoč problemima s nestašicom čipova, Covid pandemijom i ubrzanom inflacijom.
Counterpoint Research objavio je rezultate prodaje u Q4 prošle godine. Vodeće mjesto drži Apple s 23,7% udjela, što u odnosu na Q4 2021 godine predstavlja blagi rast (23%).
Na drugom i trećem mjestu su vivo i Oppo (BBK), koji bilježe pad prodaje. Kumulativno drže 36,4% tržišta ako uračunamo i Realme brend, koji je također dio Oppo grupacije.
Honor je zadržao istih 14,5%, a Xiaomi je pao s 13,2% na 12,5% tržišta. Ugodno iznenađenje je Huawei, koji bilježi rast sa 7% na 9,5%. Kada uzmemo sve okolnosti koje su zadesile Huawei, ovo uopće nije loše.
Zanimljivo je spomenuti da su kategorija “ostali proizvođači” također u skromnom rastu.