Novi oblik oglašavanja na Facebooku
Stories, objave koje nestaju 24h nakon objavljivanja, posljednjih su godina preplavile sve društvene mreže i koristi ih sve veći broj ljudi. Osnovna ideja je kopirana iz SnapChata, a sada ih imaju Instagram, Facebook, Facebook Messenger i WhatsApp.
Kada je Facebook prošle godine uveo svoju implementaciju Storiesa, činilo se da nikada neće biti prihvaćena kao na nekim drugim platformama. Ipak, nove informacije kažu da je broj dnevnih korisnika Facebook Storiesa prešao 150 milijuna i da su trenutno najpopularniji oblik dijeljenja sadržaja s online prijateljima, što može značiti samo jednu stvar – postali su dovoljno popularni za oglašavanje.
Oglasi u Storiesima trenutačno su u probnoj fazi i testiraju se samo u SAD-u, Meksiku i Brazilu, trajanja su 5-15 sekundi i moguće ih je preskočiti. Od poznatih opcija, oglašivačima će biti omogućeno konvertiranje uobičajenih oglasa s “vremenske crte” u ovaj novi video format i simultano objavljivanje oglasa na Instagramu i Facebooku.
Izvor: TechCrunch