NOVOSTI

Novi model pretplate niže cijene, ali uz oglase

Vijest koja se mnogima neće svidjeti – I na Netflix stižu oglasi!

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

Najpopularniji streaming servis Netflix, uvodi neke promjene koje se neće svima svidjeti. Nakon što su iz kompanije objavili da su zadnjem tromjesečju po prvi puta u 10 godina ostali bez dijela pretplatnika (radi se o brojci oko 200 000), odlučili su se na promjene.

Ne tako davno, iz kompanije su uporno tvrdili da na njihovoj platformi nikad neće biti oglasa, ali čini se da sve jača konkurencija, koja uz to mahom nudi i niže cijene, tjera Netflix na ovakav potez.

Jedan od direktora kompanije Ted Sarandos potvrdio je da će uvesti model pretplate niže cijene, koji će sadržavati oglase. Dva glavna kandidata s kojima bi Netflix treba surađivati po pitanju oglasa su nezaobilazni Google i NBCUniversal.

Iako je Netflix i dalje najpopularnija streaming aplikacija s 222 milijuna pretplatnika, po nekim ispitivanjima i dalje će gubiti pretplatnike, pa su promjene nužne. Koliko će se ovo svidjeti korisnicima i kako će prihvatiti oglase, tek treba vidjeti.

string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
TEST MJESECA

Motorola Edge 30 Pro

string(4) "post" array(0) { }

Najnovije mobilne tarife

string(4) "post" array(0) { }

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" array(0) { }

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1