WhatsApp dobiva oglase: Samo u Ažuriranja sekciji aplikacije

Meta će koristiti neke korisničke podatke za ciljanje oglasa, ali ne i sadržaj razgovora.
Dugo smo čekali hoće li se tako nešto dogoditi. Prošlo je čak sedam godina otkako je Meta prvi put najavila ovaj plan. Oglasi se od ponedjeljka počinju pojavljivati u aplikaciji WhatsApp.
Bit će vidljivi samo na kartici Ažuriranja. Tvrtka kaže da oni koji aplikaciju koriste isključivo za razgovore s obitelji i prijateljima neće primijetiti nikakvu promjenu u svom korisničkom iskustvu.
Isto vrijedi i za dvije nove značajke: pretplate na kanale i promovirane kanale. „Godinama govorimo o našim planovima za izgradnju poslovnog modela koji ne ometa vaše privatne razgovore i vjerujemo da je kartica Ažuriranja pravo mjesto za rad tih novih značajki“, stoji u objavi na službenom blogu tvrtke.
Prema Meti, korisnici WhatsAppa moći će razgovarati s poslovnim subjektima koji koriste karticu Status za oglašavanje proizvoda ili usluga.
Tvrtka navodi da će koristiti neke korisničke podatke za ciljanje oglasa, uključujući jezik uređaja, državu ili grad, kanale koje pratite i način na koji komunicirate s oglasima.
Ako ste WhatsApp povezali s Centrom računa za Meta aplikacije, tvrtka će koristiti vaše preferencije za oglase i informacije s vaših drugih Meta računa. Tvrde da neće prodavati niti dijeliti vaš broj telefona s oglašivačima.
Također neće pristupati vašim razgovorima, pozivima niti statusima za potrebe oglašavanja. Sve to i dalje ostaje zaštićeno end-to-end enkripcijom.
Kartica Status predstavlja vrijedan prostor na ekranu. Meta kaže da je svakodnevno koristi više od 1,5 milijardi ljudi. Oglašavanje je i dalje daleko najveći izvor prihoda za tvrtku. Stoga je jedino što pomalo iznenađuje u vezi s uvođenjem oglasa na WhatsApp to što se toliko dugo čekalo.
Jedino što preostaje vidjeti jest hoće li oglasi i ostati samo u kartici Ažuriranja.