Dijeljenje Youtube videa između prijatelja postaje lakše. Ili možda ipak ne?
YouTube će omogućiti dopisivanje korisnika na stranici
Google je nedavno u opticaj pustio nadogradnju za svoju YouTube aplikaciju na Android-u i iOS operativnom sustavu koja omogućuje olakšano dijeljenje sadržaja sa prijateljima. Iako je prva asocijacija da će time biti olakšano slanje videa na popularne IM platforme, Google-ova ideja bila je ugraditi punokrvnu chat aplikaciju kako bi gledatelje zadržao na svojoj platformi.
https://youtu.be/feBF_IY-HI8
YouTube će tako od sada omogućiti komentiranje videa u grupama koje mogu imati do 30 prijatelja. Osim dijeljenja poveznica na određeni video, YouTube omogućuje odgovaranje na druge poruke, slanje reakcija i smajlića te se nalazi na „Shared“ kartici na početnoj stranici YouTube aplikacije.
Iako je YouTube oduvijek omogućavao dijeljenje videa na druge platforme kao što su Facebook Messenger, ili WhatsApp, ovim potezom cilj je zadržati korisnika na Google-ovoj platformi. Međutim, sa ovom opcijom Google je dodao YouTube na svojoj sve većoj listi platformi za dopisivanje – u ovom trenutku Google posjeduje već 5 platformi za dopisivanje – Android Messages, Google Allo, Google Duo, Hangouts Chat i Hangouts Meet.
Još jedna upitna stvar oko dopisivanja na YouTube-u je što nedostaju neke određene mogućnosti koje bi zbilja nagnale korisnike da koriste ovakav način dijeljenja YouTube videa – nije moguće istovremeno gledanje videa, niti ostavljanja komentara na određenom vremenskom dijelu videa. Također, nije moguće dijeliti listu izvođenja videa tako da je čak i već specifična aplikacija postala još više ograničena.
Ovi nedostaci, uz nemogućnost korištenja desktop aplikacije, ili web pretraživača, nažalost ne daje neku jasnu perspektivu niti motivaciju korisnicima zašto bi se prebacili na Youtube dopisivanje. Ideja se čini korisna, i postoji način kako bi se mogle implementirati diferencirajuće opcije koje nisu dostupne na ostalim platformama za dopisivanje, ali za sada ostaje dojam nedovršenosti i nedorečenosti. Ostaje na Google-u da u budućnosti poradi na tome i da uvede novine koje bi učinile YouTube atraktivnijom platformom za korištenje.