Strategy Analytics
Prodaja pametnih satova porasla za 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine
Prošle godine prodaja pametnih satova nije briljirala. Analitička kuća Strategy Analytics navodi da je u trećem kvartalu 2018 isporučeno 10 milijuna pametnih satova. Ove godine treći kvartal je za 42% bolji, a prodano je 14,2 milijuna pametnih satova.
Kao i proteklih godina, tržištem očekivano dominira Apple. Apple je u Q3 2019 godine isporučio 6,8 milijuna primjeraka Apple Watcha. Tržišni udio Applea je narastao na 47,9%.
Samsung je na drugom mjestu, i u trećem kvartalu isporučio je 1,9 milijuna pametnih satova. Udio na tržištu narastao je na 13,4%.
Na trećem mjestu je FitBit sa 1,6 milijuna isporučenih primjeraka, ali je izgubio na tržišnom udjelu, koji sada iznosi 11,3%.
Svi ostali proizvođači isporučili su 3,9 milijuna pametnih satova, i zajedno drže 27,5% tržišta.
Izvor: Strategy Analytics