Osigurajte svoj zaslon od oštećenja
Mobiteli i tableti svima su potrebni, ali i vrijedni. Bilo da se koristi privatno ili poslovno, ako se ekran mobitela ošteti, to će koštati i vremena i novca, ali i živaca. Čak 50 % populacije doživjelo je puknuće ekrana, a njih 42% nikada ne popravi svoj mobitel jer su troškovi oštećenja preveliki.
Kako bi svatko mogao uživati u svom novom mobilnom uređaju, bez razmišljanja o troškovima oštećenja, ako pukne zaslon mobitela, Tele2 u suradnji s osiguravajućim društvom AmTrust International Underwriters i liderom u pružanju digitalnih rješenja zaštite za mobilne uređaje Digital Care-om omogućuje uslugu osiguranja zaslona.
Prvih godinu dana polica osiguranja zaslona je besplatna za Huawei Mate 10 Lite i Samsung Galaxy A5 2017, uz tarifu Raspali i BEZBROJ GB, a nakon tog razdoblja naplaćuje se 19 kuna mjesečno te vrijedi u cijelom svijetu.
Pokriva mehaničko oštećenje, lom ili napuknuće zaslona koje je posljedica iznenadnog i nepredviđenog vanjskog događaja koje utječe na njegovu funkcionalnost, dok manje ogrebotine i oštećenja nastala uobičajenom uporabom nisu pokrivena. Uz to, osigurano je besplatno preuzimanje oštećenog mobitela, kao i dostava popravljenog.
Sve što je potrebno napraviti je prijaviti štetu jednostavnim pozivom na broj 095 1000 321 ili putem internetske stranice www.tele2.osiguranjezaslona.com. Prijavom štete, uređaj će biti preuzet na popravak te nakon toga vraćen vlasniku.
Polica se može ugovoriti pri kupovini novog mobilnog uređaja, automatski se obnavlja do maksimalno 60 mjeseci i uključuje jedan besplatan popravak unutar 12 mjeseci.
Osiguranje je moguće raskinuti u bilo kojem trenutku, bez dodatnih naknada, no nakon raskida ne može se ponovno ugovoriti za isti uređaj.