NOVOSTI

Nedostaje hrabrosti na strani medijskih agencija i klijenata da se snažnije krene u mobilno oglašavanje.

Kreativno mobilno oglašavanje u doba mobilnih uređaja

Mobilni kanal danas je najpotentniji kanal za oglašavanje, a k tome pruža i najveći stupanj osobnosti te privatne konzumacije sadržaja
WMF Panel

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

Rovinj, rujan 2017. godine – prošlog tjedna u Rovinju održan je panel „Kako biti kreativan u doba mobilea“ u sklopu Weekend Media Festivala. Na panelu su sudjelovali Maja Blumenšajn, voditeljica digitalnog marketinga Nova TV, Diana Dumanić, direktorica RedView Media, Fran Mubrin, kreativni direktor iz 404 agencije, Sonja Stahor Gašpar, voditeljica eCommerce i Digital Marketing sekcije T-HT-a, a panelom je moderirao Dražen Bračić, direktor medijske agencije Direct Media. Prema zadnjim IAB podacima 63 posto korisnika mobilnih uređaja u svijetu svoje uređaje koristi svakih 30 minuta. Najmanje polovica, njih 49 posto, provede preko 3 sata svakog dana na svom mobitelu, dok zapanjujućih 22 posto provede čak i više od 6 sati svakog dana na svom mobilnom uređaju.

Ipak, oglašivači i agencije pri izradi strategija i kreativnih koncepata za oglašavanje uglavnom i dalje promišljaju svoje kampanje kroz TV i stolna (desktop) računala. U većini današnjih oglašivačkih agencija, kreativni direktori su stasali razvijajući kreative za offline kanale. Njima je TV bio, i ostao, primarni kanal za izražavanje kreativne poruke, odnosno polazišna točka. Zaključeno je na panelu da je potrebno investirati u edukaciju kako kreativnih agencija, kojima nedostaje medijskog znanja, tako i medijskih agencija kojima nedostaje kreativnog znanja.

Pričalo se i o tome kako osmisliti mobile-first strategiju, kako razviti kreativno rješenje unutar mobile ekrana, odnosno unutar mobilnih formata koji drugačije funkcioniraju od TV i online kanala. Na panelu je postavljeno i dobro pitanje: zašto se ne rade vertikalni video materijali za mobilno oglašavanje?

Nažalost zaključeno je kako klijent oglašivač često nije svjestan svih promjena i najnovijih trendova koji se dešavaju na tržištu te još uvijek postoje klijenti koji čak nemaju ni optimizirane web-stranice za mobilne uređaje. Stoga je iznimno važno informirati se o novostima u oglašavanju, jer dolaze novi napredniji formati u mobilnom svijetu oglašavanja, kao što je npr. mobile interscroller format, koji nije napadan, a ima visoki postotak vidljivosti. Preporuka je da se strategija oglašavanja za mobilni kanal osmišljava zasebno, jer se pokazalo da isto kreativno rješenje ne prolazi jednako dobro na svim digitalnim kanalima, a upravo često viđamo primjenu istih rješenja na različitim kanalima.

Zaključak panel diskusije naglasio je važnost investiranja u prenošenje znanja i edukaciju klijenata, kako bi se upoznali s novim mogućnostima te prednostima novih formata u oglašavanju, koji sve više osvajaju globalno tržište. Nažalost nedostaje volje i hrabrosti da svi zajedno krenemo snažnije u mobilno oglašavanje te iskoristimo prednosti koju nose mobilni uređaji kroz Mobile First i/ili Mobile Only strategije.

Mobilni ekran predstavlja danas najpotentniji kanal za oglašavanje, nakon TV-a. Vrhunski video oglas, može biti jednako kvalitetno percipiran, ako ne i bolje, ako je napravljen za Mobile Vertical video nego za TV.

###

RedView Media (www.redview.com) zadnjih se godina pozicionirala kao tržišni lider u mobilnom oglašavanju te surađuju s nekim od najjačih brandova iz raznih tržišnih segmenata maloprodaje, robe široke potrošnje, telekomunikacija, turizma, financija, auto industrije i sl. Prepoznati kao one-stop-shop za mobilno oglašavanje s premium mrežnim oglasnim prostorom i programatskim oglašavanjem te opsežnim pristupom u izvještavanju izvedbe i uspješnosti kampanja kroz vidljive impresije, interakcije s oglasom, vremenom provedenom u oglasu i sl.

string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
TEST MJESECA

Motorola Edge 40

string(4) "post" array(0) { }

Najnovije mobilne tarife

string(4) "post" array(0) { }

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" array(0) { }

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1