Korisnici sve više troše na mobilne aplikacije! U trećem kvartalu potrošili su gotovo 34 milijarde dolara
Novi izvještaj iz Sensor Towera ukazuje da korisnici sve više troše na kupnju mobilnih aplikacija. U zadnjem tromjesečju zabilježen je rast od 15,1%, a korisnici su ukupno potrošili 33,6 milijardi dolara.
Nakon što je objavljeno da App Store bilježi 22.1% rast u prvom tromjesečju ove godine, Sensor Tower je objavio da i Play Store bilježi značajan rast. Iako su u razdoblju početka pandemije korisnici trošili još više, i ovi svježi podaci pokazuju da tržište ne usporava.
Play Store je u Q3 rastao za 18,6% (12,1 milijarda u odnosu na 10,2 milijarde), dok je App Store imao manju prodaju, ali veću zaradu (čak 31,2%). Apsolutni hit je kineska društvena mreža TikTok, koja bilježi tri milijarde preuzimanja, i drži prvo mjesto na App Storeu, dok se na Play Storeu drži na visokom trećem mjestu.