Propust za propustom
Novi problemi s OnePlusom
Nakon izuzetno uspješnih uređaja 3 i 3T, OnePlus se našao u nesretnoj poziciji nakon što je otkriveno da skupljaju ogromnu količinu podataka o korisnicima bez njihovog znanja i dopuštenja.
Taj su problem ispravili dodavanjem jasnog upita pri prvom pokretanju uređaja i uklanjanjem određenih aplikacija za praćenje, ali već po izlasku uređaja OnePlus 5T došlo je do novog skandala.
Naime, u posljednjih je nekoliko tjedana postalo jasno da je sustav koji su koristili za naplatu bio nesiguran jer su mnogi korisnici prijavili troškove na kreditnim karticama koje su koristili za kupovinu uređaja. Najzahvaćeniji su korisnici koji su svoje uređaje kupili između studenog 2017. i 11. siječnja 2018. godine.
Tek što se prašina oko kreditnih kartica malo slegnula, korisnik @fs0c131y na Twitteru otkrio je mogući ponovni pokušaj praćenja korisnika putem nove Clipboard aplikacije. U aplikaciji su pronađeni zbunjujući dijelovi koda koji izgledaju kao sustav za praćenje, ali detaljnijim je istraživanjem utvrđeno da je taj kod (za sada!) neaktivan i da se uglavnom odnosi samo na korisnike iz Kine.
Bilo kako bilo, OnePlus je sada pod povećalom i više si ne mogu priuštiti ovakve propuste. Ukoliko ste kupili OnePlus 5T, provjerite stanje na kreditnim karticama!