Strategy Analytics
Huawei se približio Samsungu na top listi najprodavanijih telefona
Huawei i dalje zadivljuje prodajom, unatoč tome što na globalnom tržištu jako pate. Lojalno kinesko tržište i subvencije pogoduju Huaweiju, koji u Kini ruši sve rekorde prodaje. Huawei je objavio planove o tome da želi postati najjača kompanija na području pametnih telefona, s najvećim tržišnim udjelom do 2021. godine.
Strategy Analytics objavio je rezultate prodaje pametnih telefona, i vidljivo je da se Huawei dodatno približio vodećem Samsungu. Huawei je 2018 godinu završio sa 14,4% tržišnog udjela, a 2019 godinu završava s 17,7% (251 milijun jedinica). Samsung je prošlu godinu završio s 20.3% tržišnog udjela, a ovu s 21,3% (323 milijuna jedinica).
To predstavlja samo 3,6% manje tržišnog udjela nego što će na kraju godine imati Samsung.
Apple ostaje na trećem mjestu, a očekuje se da će isporučiti oko 193 milijuna telefona do kraja ove godine, uz udio od 13,6%.