Meta
Instagram počeo stavljati oglase i u vlastitu tražilicu
Potvrđeno je da još više oglasa stiže na Instagram. U objavi na svom blogu, Instagram kaže da je počeo dopuštati tvrtkama da ubacuju oglase u feed koji se pojavljuje kada dodirnete objavu u rezultatima pretraživanja na Instagramu. Promjena je za sada u fazi testiranja.
Iz ove pomalo nejasne objave može se iščitati da bi ovi oglasi mogli doprijeti do ljudi koji pretražuju stvari vezane za tvrtke i proizvode. Glasnogovornica Instagrama Shenny Barboza potvrdila je da će se “oglasi pojaviti za pojmove pretraživanja koji spadaju u našu zajednicu i smjernice za preporuke.” To znači da bismo potencijalno mogli vidjeti oglase za sva pretraživanja koja ispunjavaju te kriterije.
Instagram će dodati i zakozvani “reminder ads” (reklame za podsjećanje), a riječ je o značajki koja će korisnicima slati obavijesti, kako bi ih podsjetili na nadolazeći događaj ili pak neki važan datum. Naravno, ovu značajku možete ili ne morate dopustiti.