Novi format reklama u Facebook Messengeru
Facebook korisnicima u Messenger pomalo uvodi novi format reklama koje zauzimaju gotovo pola ekrana i smještene su unutar popisa razgovora nakon prvih nekoliko razgovora s kojima najviše interaktirate. Ove su reklame u testiranje krenule još u siječnju prošle godine i pokupile poprilično negativne kritike, a sada dolaze i široj javnosti.
Ne znamo kako se ovo uklapa u nedavno najavljeno pojednostavljenje i ubrzavanje Messengera, ali korisnici na Redditu i drugim društvenim platformama iskazuju nezadovoljstvo i traže rješenje za ovaj problem.
Nezadovoljni korisnici trenutno se spašavaju instalacijom starijih inačica koje još nisu dobile ovu “nadogradnju”, ali starije inačice Messengera kad tad prestanu primati podršku i postanu nefunkcionalne. Ostala rješenja su korištenje Facebooka unutar mobilnog preglednika, instalacija alternativnih Facebook aplikacija kao što je, primjerice, Metal for Facebook & Twitter ili čak drastičnije – napuštanje Facebooka i prelazak na drugu chat platformu.