Strategy Analytics
Sony i dalje vodeći proizvođač senzora za kamere
Analitička kuća Strategy Analytics provela je istraživanje tržišta proizvođača senzora za kamere. Očekivano, na prvom je mjestu i dalje japanski Sony, s udjelom od čak 46%. Ovo je dva postotna boda više nego u prvoj polovici 2020 godine, kad sa imali udio od 44%. Sve ovo ostvareno je unatoč padu tržišta pametnih telefona za 8,8% u odnosu na 2019 godinu.
Na drugom mjestu nalazi se Samsung s 29% udjela, i po svemu sudeći Sony je dobio velikog konkurenta u bližoj budućnosti. Ipak, Samsung je u odnosu na prvu polovicu 2020 godine, doživio pad od 3 postotna boda.
Na trećem mjestu nalazi se OmniVision s 10% udjela i blagim rastom u odnosu na prvu polovicu 2020 godine.
Sony je najveći dobavljač kamera senzora za kineski Huawei, koji je u protekloj godini doživio oštar pad uslijed američkih sankcija. Taj pad najviše štete donio je upravo kompaniji Sony.
Također se naglašava da će problemi s nedostatkom čipova za pametne telefone uzrokovati dodatne probleme i kašnjenja, a to će se negativno odraziti i na tržište senzora za kamere.