NOVOSTI

Strategy Analytics

Sony i dalje vodeći proizvođač senzora za kamere

Ocjena članka

0

Ocijeni novost

Analitička kuća Strategy Analytics provela je istraživanje tržišta proizvođača senzora za kamere. Očekivano, na prvom je mjestu i dalje japanski Sony, s udjelom od čak 46%. Ovo je dva postotna boda više nego u prvoj polovici 2020 godine, kad sa imali udio od 44%. Sve ovo ostvareno je unatoč padu tržišta pametnih telefona za 8,8% u odnosu na 2019 godinu.

Na drugom mjestu nalazi se Samsung s 29% udjela, i po svemu sudeći Sony je dobio velikog konkurenta u bližoj budućnosti. Ipak, Samsung je u odnosu na prvu polovicu 2020 godine, doživio pad od 3 postotna boda.

Na trećem mjestu nalazi se OmniVision s 10% udjela i blagim rastom u odnosu na prvu polovicu 2020 godine.

Sony je najveći dobavljač kamera senzora za kineski Huawei, koji je u protekloj godini doživio oštar pad uslijed američkih sankcija. Taj pad najviše štete donio je upravo kompaniji Sony.

Također se naglašava da će problemi s nedostatkom čipova za pametne telefone uzrokovati dodatne probleme i kašnjenja, a to će se  negativno odraziti i na tržište senzora za kamere.

Izvor

string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
string(4) "post" array(0) { }
TEST MJESECA

TEST: Samsung Galaxy Z Fold6

string(4) "post" array(0) { }

Najnovije mobilne tarife

string(4) "post" array(0) { }

TOP 10

  • Najpopularnije
  • Najbolje ocijenjeno
string(4) "post" array(0) { }

Usporedi mobitele

 
Primjer slika za usporedbu 1
Primjer slika za usporedbu 1