Telemach Hrvatska
Telemach Hrvatska preuredio 36 prodajnih centara
Telemach Hrvatska je nakon preuzimanja Tele 2, krenuo u preuređivanje svojih prodajnih centara, a sve s ciljem da bude u skladu s vizualnim identiteom tvrtke. Zanimljivost je da je kompletno preuređivanje 36 prodajnih centara trajalo samo 60 dana.
“Primjerice, na vrhuncu preuređenja prodajnih centara koordinirali smo više od 15 različitih timova, odnosno više od 150 ljudi u isto vrijeme. Kako bi izazov bio još veći, lokacije trgovina protezale su se od Vukovara, preko Čakovca i Zagreba, do Poreča i Dubrovnika” – ističe Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska i ujedno glavni voditelj projekta.
U preuređenje su se uključili i partneri iz tvrtke Brigada, koji su rješavala arhitektonski dio, a slovenska tvrtka Adin, bila je zadužena za dizajnersku notu.
Nažalost, bilo je i neostvarenih ciljeva, poput preuređenja poslovnice u središtu Siska, koja je stradala u razornom potresu. Ipak, nakon pregleda statičara krenulo se s radovima, kao bi se na simboličan način pomoglo građanima Siska.
Da bi se ovako zahtjevni projekti uspješno završili, bilo je potrebno brzo planiranje i uključenost svih partnera, “pa su i videokonferencije postale uobičajene na gradilištima” – ističe Kristian Valković, operativni voditelj projekta u Telemachu Hrvatska.